The project seeks the improvement in oral English and the use of English in other contents, not only the English classroom.
Our students learn vocabulary and content of Science in English. We try to use this vocabulary in the plays, so the final objective is to use this vocabulary in a theater play. This way the study of Science in English has a meaning for them: acting in a play!
We do it in all the courses from 1st. grade to 6th grade.
We are centered in the achivement of three aims:
Els objectius que ens proposem assolir són:
LLENGUA ANGLESA
|
||
CICLE
INICIAL
|
CICLE MIG
|
CICLE
SUPERIOR
|
PARLAR I ESCOLTAR
|
||
- Recordar el que han escoltat.
- Reconèixer que la comunicació inclou la parla
no verbal com els gestos, la entonació, el contacte visual.
- Parlar amb claredat, per torns, escoltant als
companys.
- Explorar la part imaginativa del llenguatge.
- Identificar i respondre a paraules, sons i
ritmes.
- Preguntar i respondre preguntes simples.
- Entendre convencions simples del llenguatge
(saludar, acomiadar-se, donar les gràcies...).
- Veure que la parla canvia segons les
circumstàncies.
|
- Saber reflectir com la parla canvia en diferents
circumstàncies.
- Organitzar el que es diu, seleccionant les idees
importants i el vocabulari apropiat.
- Prendre rols diferents.
- Representar accions, temes i sentiments.
- Explicar les pròpies idees i coneixements.
- Preguntar i respondre preguntes simples.
- Entendre i seguir convencions simples del
llenguatge (saludar, acomiadar-se, donar les gràcies...).
- Reconèixer i respondre a paraules familiars,
categories de paraules i frases curtes.
|
- Saber mantenir l'atenció de l'oient utilitzant
el to de veu, la sorpresa, l'expressió corporal...
- Avaluar la parla pròpia i la dels companys i
identificar com varia.
- Mantenir diferents rols ajustant-se a cada un.
- Identificar diferències entre el llenguatge
oral i escrit.
- Utilitzar el llenguatge per treballar
col·laborativament.
- Saber ajustar la parla a l'oient, el context i a
qualsevol tecnologia de comunicació que s'estigui utilitzant
(vídeo, webcams...).
- Intentar donar significat a les paraules noves.
- Identificar les idees principals del que es
sent.
|
LLEGIR I COMPRENDRE
|
||
- Sentir i identificar fonemes per a descodificar
el text.
- Relacionar sons i paraules utilitzant els propis
coneixements.
- Reconèixer com els escriptors fan servir
patrons de ritme, rima i so.
- Identificar personatges i les seves
característiques.
|
- Centrar-se en el significat del text com un tot.
- Utilitzar deduccions per a trobar el significat.
- Reconèixer com els escriptors utilitzen les
paraules i una varietat de formes del llenguatge i estructures per
a crear efectes.
- Saber buscar paraules claus per a localitzar i
seleccionar informació.
- Reconèixer i entendre paraules familiars,
frases i oracions simples.
- Llegir i interpretar diferent tipus de textos.
|
- Fer connexions i comparacions entre diferents
parts del text.
- Buscar informació utilitzant les TIC i saber
fer eleccions per a escollir la informació apropiada.
- Utilitzar inferències i deduccions per a
entendre el significat del text.
- Llegir en veu alta amb expressió i precisió.
- Entendre els punts principals del text i alguns
dels detalls d'allò que es llegeix.
|
ESCRIURE
|
||
- Escriure paraules conegudes. |
- Seleccionar i utilitzar paraules familiars i
frases per a realitzar petits textos amb significat.
|
- Expressar idees en frases i textos curts.
- Reconèixer i aplicar la relació entre sons i
ortografia.
|
No comments:
Post a Comment
Thanks for your comments. We appreciate that you follow us.